I. Máte technický dotaz alebo problém?
Obráťte sa na technickú podporu HP
II. Štandardné reklamácie
V prípade problémov so zakúpeným HP produktom môžete jeho reklamáciu vybaviť:
- na servisnom stredisku HP
- u autorizovaných servisných partneroch HP
III. Reklamácia v lehote do 30 dní od zakúpenia
Upozornenie: platí len pre tovar zakúpený na HPobchod.sk!
V ostatných prípadoch sa obracajte na Vášho predajcu či na servisné stredisko
Dostali ste nový produkt v poslednom mesiaci a nie je dokonalý alebo nefunguje? Pre rýchle riešenie problémov má spoločnosť HP pripravený rýchly proces pre reklamácie do 30 dní od kúpy. Produkty pri reklamácii do 30 dní sa neopravujú. Záleží nám, aby reklamácia prebehla čo najrýchlejšie, preto je meníme za nové alebo vraciame peniaze. Reklamáciu nám musí schváliť servisný partner SWISS spol. s r.o.
Ak teda práve zakúpený produkt nefunguje, uľahčíme vám situáciu niekoľkými jednoduchými krokmi
IV. Odstúpenie od zmluvy
Zistite ako postupovať pri uplatnení práva na odstúpenie od kupnej zmluvy.