HP prichádza s prémiovou podporou, ktorá poskytuje rýchlu reakciu autorizovaného servisu a individuálny prístup k zákazníkovi a jeho notebooku. K notebookom SPECTRE, ENVY a OMEN, ktoré majú v popise "záruka 2 roky na mieste" teraz dostanete špeciálnu prémiovú záruku s servisným zásahom u vás doma aj možnosťou zapožičania náhradného notebooku. A to bez akýchkoľvek poplatkov navyše.
Prednostné vybavenie servisného zásahu
Oprava notebooku u vás doma alebo v práci
Servisné hodiny od pondelka do piatku v čase 8 - 18 hod.
Možnosť zapožičania náhradného notebooku počas doby opravy
Ako postupovať,
keď sa objaví problém
Jednoducho zavolajte na bezplatnú linku prémiové podpory 0800 400 333 a dohodnite si s operátorom čas a miesto servisného zásahu a prípadne zapožičanie náhradného stroja po dobu opravy. Linka je k dispozícii každý pracovný deň od 8 do 18 hodín.
Produkty v programe
prémiové podpory
Prémiová podpora sa vzťahuje na vybrané notebooky radu HP ENVY, HP Spectre a OMEN. Spoznáte ich podľa toho, že majú v popisku u záruky uvedené "2 roky na mieste".
Ak pracujete s vysokým nasadením a niečo sa pokazí, potrebujete rýchly prístup k technickej podpore - nech sa nachádzate kdekoľvek na Slovensku. Technická podpora nie je iba o riešení problémov. Je aj o tom, ako sa rýchlo a bez námahy dostanete späť online alebo k svojim obľúbeným filmom, dokumentom a spomienkam. Prémiová podpora poskytuje nielen rýchlu reakciu autorizovaného servisu, ale aj individuálny prístup k zákazníkovi a jeho notebooku. To všetko bez stresu zo zbytočnej administratívy alebo logistických nepríjemností.
Už nemusíte svoj notebook nikam nosiť ani posielať, servis príde za vami. Oprava prebehne na mieste, ktoré si sami vyberiete; a je úplne jedno či ste doma, v práci alebo oddychujete na chate pri jazere.
Špecialisti autorizovaného servisného strediska HP sú tí najlepší z najlepších. Sú pravidelne školení a ich cieľom je vrátiť zákazníkom ich zariadenie znovu funkčné v čo najkratšom čase.