Notebooky a tlačiarne, ale aj ostatné produkty od HP patria dlhodobo medzi spoľahlivé a zákazníci si cenia ich kvalitu aj odolnosť. Rovnako ako v živote ľudskom aj počas doby životnosti týchto produktov dochádza čas od času k nepríjemným udalostiam a je potrebné kontaktovať odborníkov či vymeniť niektorú zo súčiastok.
Najjednoduchším riešením je samozrejme kontaktovať niektorého z HP autorizovaných servisných partnerov.
Vrelo odporúčame obrátiť sa na servisné stredisko ako v čase, keď je produkt krytý štandardnou zárukou či prikúpeným servisným balíčkom HP Care Pack, tak aj po jej skončení. Odborníci z radov HP technikov Vám určite produkt opravia alebo navrhnú najvhodnejšie riešenie problému.
Ale čo robiť, keď záruka skončila a niektorá zo súčiastok vypovedala z neznámeho dôvodu službu? Pokiaľ sa Vám nechce volať do servisu a nechať si produkt opraviť priamo tam a chcete sa do opravy pustiť sami, potom ďalším z možných riešení je zakúpiť si náhradný diel v sieti autorizovaných predajcov servisných dielov. Každý produkt sa skladá zo samostatných súčiastok, každá súčiastka má svoje označenie - produktové číslo (PN). A práve podľa PN je možné väčšinu súčiastok objednať u dodávateľov náhradných dielov.
Vyhľadajte si požadovaný náhradný diel v HP PartSurfer
HP pre vyhľadanie náhradných dielov pripravilo nástroj HP PartSurfer, ktorý obsahuje všetky HP výrobky a ich zloženie po jednotlivých dieloch. Nástroj je síce dostupný len v anglickom jazyku, ale je pomerne intuitívny. Ak si napriek tomu nebudete vedieť rady, kontaktujte technickú podporu HP, alebo našu zákaznícku linku.